Artikkelit - Käännöstoimisto Lingo Languages
29.11.2019
Luottamus, empatia

“Tämä on sitten ehdottoman luottamuksellista”

29. marraskuuta, 2019 Digitalisoituneessa maailmassa tarpeemme kohdata ihmisiä kasvaa, mutta samalla väärinymmärrykset ja vihapuhe lisääntyvät. Sekä yksilöillä että yrityksillä on tarve rakentaa, ylläpitää ja vahvistaa suhteita […]
31.10.2019
shopping bags

Digitaalinen kaupankäynti kansainvälistyy – vinkkejä verkkokauppasi kääntämiseen

31. lokakuuta, 2019 Ostamme yhä useammin verkosta ja verkkokaupan liikevaihto on Suomessakin hurjassa kasvussa. Kun itse kävit viimeksi verkkokaupoilla, teitkö sen omalla äidinkielelläsi?   40 prosenttia […]
11.10.2019

Kielenkääntäjä saa paikan!

Obs! Etsimme markkinointia puhuvaa ruotsin kielen kääntäjää. Oletko sinä kääntämistä tai kieliä opiskellut freelancer, yrittäjä tai vastavalmistunut käännösalan tuleva tähti? Liity kansainvälisten osaajiemme verkostoon! Me tarjoamme […]
27.9.2019

Vaikuta asiakaskokemukseen käännöksellä

27. syyskuuta, 2019 Tavat kommunikoida ja kuluttaa muuttuvat jatkuvasti. Asiakaskokemuksen merkitys digitalisoituneessa maailmassa kasvaa samaa tahtia asiakkaiden odotusten myötä, eikä hyvä tuote tai palvelu enää yksistään […]
28.8.2019

Kielitaito – katoava kansanvara?

28. elokuuta, 2019 Oletko kuullut JVG:n uuden biisin, Lite bättre? Sen jossa VilleGalle räppää:  ”Ruotsin kokeessa, mä istuin homeessa, osasin laulaa glider in, Ville Peltosest tuliki […]
26.6.2019

Monikielinen yritys menestyy muita paremmin

26. kesäkuuta, 2019 Hyvät kieli- ja viestintätaidot ovat yritykselle ja sen työntekijöille elintärkeitä. Kielitaito luo yhteyden ihmisten ja kulttuurien, mutta myös yritysten ja asiakkaiden välille.   […]
6.6.2019

Verkkosivujen kääntäminen – ensiaskel kansainvälisille markkinoille

5. kesäkuuta, 2019 Verkkosivut ovat yritykselle elintärkeä digitaalinen käyntikortti. Ne ovat asiakkaalleen ympäri vuorokauden auki oleva tietopankki, kauppa ja parhaassa tapauksessa asiakaspalvelija – tavoitettavissa mistä laitteesta […]
25.4.2019

Miten käännös tehdään?

25. huhtikuuta, 2019   Kääntäminen on aivoja ja aikaa kuluttavaa. Se on monivaiheinen prosessi ja usein vaativaa työtä. Jotta lopputuloksesta tulee mahdollisimman laadukas, ja jotta mikään […]
26.3.2019

Kiinan markkinat avautuvat sosiaalisen median avulla

26. maaliskuuta, 2019   Vauhdikas taloudellinen kehitys ja yli 350 miljoonaa keskiluokkaista kuluttajaa – Kiinan potentiaali vientimaana on kiistaton.     Kiinassa liiketoiminta ja sosiaalinen media […]