31. lokakuuta, 2019 Ostamme yhä useammin verkosta ja verkkokaupan liikevaihto on Suomessakin hurjassa kasvussa. Kun itse kävit viimeksi verkkokaupoilla, teitkö sen omalla äidinkielelläsi? 40 prosenttia […]
27. syyskuuta, 2019 Tavat kommunikoida ja kuluttaa muuttuvat jatkuvasti. Asiakaskokemuksen merkitys digitalisoituneessa maailmassa kasvaa samaa tahtia asiakkaiden odotusten myötä, eikä hyvä tuote tai palvelu enää yksistään […]
28. elokuuta, 2019 Oletko kuullut JVG:n uuden biisin, Lite bättre? Sen jossa VilleGalle räppää: ”Ruotsin kokeessa, mä istuin homeessa, osasin laulaa glider in, Ville Peltosest tuliki […]
26. kesäkuuta, 2019 Hyvät kieli- ja viestintätaidot ovat yritykselle ja sen työntekijöille elintärkeitä. Kielitaito luo yhteyden ihmisten ja kulttuurien, mutta myös yritysten ja asiakkaiden välille. […]
5. kesäkuuta, 2019 Verkkosivut ovat yritykselle elintärkeä digitaalinen käyntikortti. Ne ovat asiakkaalleen ympäri vuorokauden auki oleva tietopankki, kauppa ja parhaassa tapauksessa asiakaspalvelija – tavoitettavissa mistä laitteesta […]
25. huhtikuuta, 2019 Kääntäminen on aivoja ja aikaa kuluttavaa. Se on monivaiheinen prosessi ja usein vaativaa työtä. Jotta lopputuloksesta tulee mahdollisimman laadukas, ja jotta mikään […]
26. maaliskuuta, 2019 Vauhdikas taloudellinen kehitys ja yli 350 miljoonaa keskiluokkaista kuluttajaa – Kiinan potentiaali vientimaana on kiistaton. Kiinassa liiketoiminta ja sosiaalinen media […]
26. helmikuuta 2019 Mutta millä kielellä? Vahva kielitaito helpottaa niin työskentelyä kuin matkustamista vieraassa kieli- ja kulttuuriympäristössä. Se auttaa solahtamaan vieraan kaupungin vilinään ja avaa uusia […]
30. marraskuuta 2018 Millaiset voimat muokkaavat yhteiskuntiamme ja liiketoimintaympäristöjämme tulevaisuudessa? Kuulemme nykyään puhetta globaaleista megatrendeistä, erilaisista maailmanlaajuisista kehityssuunnista. Sitran mukaan tulevina vuosina keskeisimpiä maailmaa muokkaavia megatrendejä […]