Näin asiakkaamme arvioivat meitä - Käännöstoimisto Lingo Languages

Näin asiakkaamme arvioivat meitä

23. huhtikuuta, 2020

 

”Luotettava, iloinen ja positiivinen. Aikataulut ja yhteistyö sujuu erityisen hyvin. Jatkakaa samaan malliin!”

”Käännöstyö laadukasta. Olen aina saanut nopeaa ja hyvää palvelua.”

”Suosittelen Lingoa, koska palvelu on erinomaista. Hyvää Lingossa yhteistyö kokonaisuutena ja erityisesti käännöksiin liittyvä nopea ja kustannustehokas toiminta.”

 

Lähetimme helmikuussa kyselyn kaikille meiltä vuonna 2019 käännöspalveluja tilanneelle asiakkaallemme. Vastauksia saimme ilahduttavan määrän. Palautteiden joukossa oli useita hymyjä nostattavia kehuja ja myös arvokasta tietoa siitä, missä voisimme petrata ja auttaa asiakkaitamme entistä paremmin. Olemme kiitollisia kaikesta palautteesta!

 

Miten meillä menee

Vuosi 2019 oli sekä Lingon historian kiireisin että antoisin toimintavuosi tähän mennessä. 2020 ei sekään ole osoittanut liiketoiminnan hidastumisen merkkejä, päinvastoin!

Kääntäjien määrä maailmanlaajuisessa verkostossamme on kasvanut jo yli 250 ammattilaiseen. Myös asiakkaiden ja töiden määrä, haasteet ja onnistumiset ovat olleet suurempia kuin koskaan ennen. Yhteinen globaali haastaja koronavirus saa nyt jokaisen yrityksen nöyräksi, ja olemmekin äärettömän kiitollisia siitä, että meillä töitä on riittänyt.

Vuoden 2019 asiakastyytyväisyyskyselymme mukaan 93 % asiakkaistamme on tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön kanssamme.

Syitä tähän hykerryttävän hyvään tulokseen saimme lukuisia.

 

”Joustavaa asiakaslähtöisyyttä”

Iloinen, ketterä, kansainvälinen, laadukas, reipas, asiakaslähtöinen, joustava, luotettava.

Muun muassa näillä adjektiiveilla asiakkaamme kuvailivat omin sanoin Lingosta syntyneitä mielikuvia. Onnistunut viestintä ja yhteydenpito, aikataulujen pitäminen, ystävällinen asiakaspalvelu ja käännösten laatu toistuivat useissa palautteissa. 

Olemme kiitollisia ja iloisia siitä, että olemme onnistuneet palvelemaan teitä ja välittämään kaikessa tekemisessä meille tärkeitä arvoja.

Palveluistamme luova kääntäminen kasvatti kiinnostustaan asiakkaidemme keskuudessa eniten edellisvuoteen verrattuna (10 prosenttiyksikköä). Kielikoulutuksia kysytään myös kasvavissa määrin, mutta ylivoimaisesti kiinnostavin palvelumme on edelleen käännökset.

87 % kyselyyn vastanneista asiakkaistamme suosittelisi meitä muille, mikä lämmittää sydämiämme erityisesti.

 

Näissä aiomme petrata

Aina ei mene nappiin, vaikka yrityksen puutteesta meitä ei ole koskaan moitittu.

Tarkempi sanastotyö olisi auttanut erästä asiakastamme täsmällisemmässä toimialalle vakiintuneiden termien käytössä. Toisessa projektissa aikataulut sakkasivat kiireisen työtilanteen vuoksi. Olemme olleet yhteydessä asiakkaisiimme näistä asiakkaidemme kokemista harmeista ja keskustelleet myös tiimimme kesken. Toivomme edelleen avointa keskustelua ja yhteydenottoa, jos jokin työssämme ei toimi sovitusti. Otamme palautteistanne aina opiksi!

Lingo täyttää tänä vuonna viisitoista, ja ilman teitä asiakkaitamme emme olisi saavuttaneet tätä hurmaavaa teini-ikää. Kasvukivut kuuluvat yrityksenkin elämään, mutta meitä ajaa palava halu kehittyä maailman ja asiakkaidemme mukana. Haluamme kasvaa seuraavien viidentoista vuoden aikana asiakkaidemme ykkösvalinnaksi monikielisen viestinnän kumppanina Pohjoismaissa.

Kiitos siis jokaiselle asiakkaalle, yhteistyökumppanille, kääntäjälle, kielikouluttajalle ja verkostomme mahtavalle tyypille, kun olette tekemässä tätä kasvua kanssamme.

Asiakkaamme toivotuksen mukaan jatkamme samaan malliin ja vielä entistä paremmin!

 


 

Miia Virtanen

Miia vastaa Lingon liiketoiminnasta ja sen luotsaamisesta kansainvälisille vesille.

Lingo Languages Oy
kehittyvä luotettava multilingual
Twitter: @lingotranslates
Facebook: LingoLanguages

 

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.