Vaikuta asiakaskokemukseen käännöksellä - Käännöstoimisto Lingo Languages

Vaikuta asiakaskokemukseen käännöksellä

27. syyskuuta, 2019

Tavat kommunikoida ja kuluttaa muuttuvat jatkuvasti. Asiakaskokemuksen merkitys digitalisoituneessa maailmassa kasvaa samaa tahtia asiakkaiden odotusten myötä, eikä hyvä tuote tai palvelu enää yksistään riitä.

 

Asiakaskokemus käännökset

 

Asiakkaat odottavat omiin arvoihinsa istuvia palveluita sekä sujuvaa dialogia yritysten kanssa. Asioinnin tulee olla nopeaa, helppoa ja ennen kaikkea yksilöllistä.

Miksi asiakaskokemuksella on väliä?

Asiakaskokemus on asiakkaan kokonaiskokemus yrityksestä, eli niiden kohtaamisten, mielikuvien ja tunteiden summa, jonka asiakas yrityksestä muodostaa. 

Yritykset, jotka ymmärtävät asiakkaitaan ja vastaavat heidän tarpeisiinsa parhaiten erottuvat globaalissa kilpailussa.

Suurin osa yrityksistä uskoo tarjoavansa asiakkailleen erinomaisen kokemuksen, mutta valitettavasti vain murto-osa heidän asiakkaistaan on samaa mieltä. Siitä kertoo muun muassa kirja Viiden tähden asiakaskokemus, jonka tutkimustulokset ovat herätteleviä:

 

  • 89 % kuluttajista on lopettanut joskus asiakkuuden huonon asiakaskokemuksen takia.
  • 86 % asiakkaista olisi valmis maksamaan enemmän palvelusta, jos asiakaskokemus olisi parempi.
  • 78 % globaalien yritysten johdosta pitää hyvää asiakaskokemusta kilpailuetuna, mutta suomalaisten yritysten johtajista näin ajattelee vain 40 prosenttia.

Käännä asiakaskokemus eduksesi!

Asiakaslähtöinen palvelumuotoilu ja ketterä kommunikointi asiakkaan omalla kielellä auttavat yrityksiä loistamaan asiakkaidensa silmissä.

Asiakkaan kohtaaminen yrityksen kanssa voi olla fyysinen tai digitaalinen ja brändi kohdataan usein myös tiedostamatta. Kohtaamistavasta riippumatta yrityksen on mentävä aina asiakas edellä. Kaiken tekemisen tulisi lähteä asiakkaan tarpeista, arvoista, kulttuurista ja kielestä.

Sujuva viestintä ja kommunikointi asiakkaan kielellä vaikuttavat luottamuksen syntymiseen, lisäävät tietoa ja ehkäisevät ostamisen esteitä. Tutkitusti 75 % ihmisistä haluaa ostaa omalla äidinkielellään

Kun yritys maksimoi asiakkaille tuottamansa arvon, se maksimoi myös oman tuottonsa.

Käännöstoimisto Lingo Languages järjestää asiakaskokemustyöpajan

Millaisen käännöstoimiston palveluja sinä haluaisit käyttää?

Me Lingossa pyrimme ei pelkästään käännösten, vaan koko toimintamme mahdollisimman hyvään laatuun. Olipa kyse käännösprojektista, yksittäisestä kielten oppitunnista, markkinoinnin sisällöstä tai asiakaspalvelusta, jokaisella kohtaamisella on merkitystä.

Vuosittaisen asiakaskyselymme mukaan jokainen kyselyyn vastannut asiakkaamme suosittelisi meitä muille. Jotta voimme jatkossakin tuottaa yhtä hyviä kokemuksia, on asiakkaiden palautteeseen ja toimintaympäristössämme tapahtuviin muutoksiin reagoitava jatkuvasti. Haluamme täyttää ja ylittää asiakkaamme odotukset joka päivä. 

Tästä syystä järjestämmekin loppuvuodesta 2019 asiakaskokemustyöpajan, jossa asiakkamme pääsevät osallistumaan Lingon palvelujen kehittämiseen. Haluamme aktiivisesti seurata, kysyä, kehittyä ja oppia teiltä.

Ilmoittaudu mukaan ja kerro, miten me voisimme auttaa sinua entistä paremmin matkalla maailmalle!

Yhdessä viiden tähden asiakaskokemuksia kohti!

 

 

 


 

Jenni Mattila

Jenni on Lingon suomenkielisten viestien asiantuntija ja sisällöntuottaja.

Lingo Languages Oy
kehittyvä luotettava multilingual
Twitter: @lingotranslates
Facebook: LingoLanguages

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.